Szervezőknek

Ticmate – és a rendezvény valóban nemzetközi esemény lesz!
A 2006-ban alapított Ticmate üzleti koncepciója és egyben célja, hogy Európa legnagyobb nemzetközi jegyértékesítő és eseményturizmus-szervező vállalata legyen. A Ticmate először a LondoniMusicalek.hu. A vállalat terjeszkedése ezután már megállíthatatlan volt, a siker mára valósággá vált. A www.london-musical-tickets.com immár 12 nyelven és több mint 40 országban érhető el, és jegyeladási mutatói minden piacon egyenletesek.

A Ticmate kezdeményezte a West End Star elnevezésű valóságshow-t a svéd TV3 adón. A show nyertese játszotta a főszerepet a West End 2008-2009-es évadában a Spamalot című Monty Python musicalben Londonban.
Folyamatosan új projektek felfedezésére és kidolgozására törekszünk

Ön olyan rendezvény producere, ami nemzetközi viszonylatban is megállná a helyét?
Lépjen kapcsolatba velünk, hogy a produkció széles körben ismertté válhasson!

A Ticmate a rendezvényeket három lépésben kezeli:

Az esemény előtt
A rendezvény producerével szoros együttműködésben kutatásokat és felméréseket végzünk a legmegfelelőbb nemzetközi közönség beazonosítására. Ezután stratégiát és akciótervet dolgozunk ki a célcsoport sikeres megközelítésére és a rendezvény nemzetközi hírnevének megalapozására.

Az esemény közben
Olyan marketing tevékenységeket végzünk (pl. testre szabott weboldalak kialakítása, szponzorált linkek helyi nyelveken), melyek a rendezvény pozícióját hatékonyan megerősítik a nemzetközi piacon. Ez további jegyeladásokat generál, és a rendezvény bekerül a globális köztudatba. A Ticmate tapasztalatokkal rendelkezik az utazási irodákkal, ügynökségekkel és egyéb szereplőkkel, pl. TV műsorokkal és hasonló felekkel kötött kizárólagos együttműködési megállapodások terén is. A Google a Ticmate rendszerét esettanulmányként használja az AdWords sikeres kihasználásának illusztrálására.

Az esemény után
A projekt eredményeit pontos mérések, a nemzetközi közönség reakcióinak nyomon követése és az országspecifikus elemzések akár körzeti szintű eredményei alapján értékeljük ki. Ez az információ rendkívül fontos pl. nemzetközi turnék szervezéséhez, a musicalek Broadway-en vagy West Enden kívüli bemutatásához, stb.

Az elkövetkező években a nemzetközi események úttörőjévé válik

Ez teljesen nyilvánvaló, többek között a London Musicals nevű leányvállaltunk iránt rövid idő leforgása alatt kialakult érdeklődésből is látható. Az élőben nézhető események iránti piaci kereslet évről évre folyamatosan nő. A londoni West Enden 2007-ben például új rekord született: több mint 13,6 millió néző volt kíváncsi az előadásokra (ld. a sajtóközleményt). A trendet igazolja az IPK nevű tanácsadó cég felméréseken alapuló tanulmánya is, mely szerint az eseményturizmus, az utazás különféle kulturális és sporteseményekre az idegenforgalom leggyorsabban fejlődő ágazata.

A jelek arra utalnak, hogy az úticél meghatározásában egyre nagyobb szerepet játszanak a rendezvények, az “élmény”, ugyanakkor mostanáig az idegenforgalmi szektor a szükséges tudás és rendszerezési képesség hiányában általában nem volt képes elérni a nemzetközi közönséget. A Ticmate éppen itt látja nagy lehetőségeket.

Többéves tapasztalatra épülő különleges megoldások

A Ticmate saját nemzetközi marketing- és eladási csatorna hálózatot alakított ki. Hosszú múltra visszatekintő tapasztalatunkra és know-how-nkra építő különleges technikai hátterünk az érdeklődés középpontjában áll, így minden nemzetközi rendezvényhez megtaláljuk a közönséget, legyen az musical, opera, kabaré, sportesemény vagy koncert. A jövőben ügyfeleink honlapunkon keresztül a repülőjegytől a szálláson át az étkezésig mindent egy helyen el tudnak majd intézni.

Gazdag tapasztalatok a jegyeladás és a rendezvények terén

Marcus Moeschlin, a Ticmate alapítója és főtulajdonosa gazdag tapasztalatokkal rendelkezik a nemzetközi jegyeladások terén. Ő volt a Global Tickets hálózatnak, melynek segítségével 22 ország tudott jegyeket venni és eladni egymás rendezvényeire. Marcus Moeschlin számos különleges produkció létrehozásában is részt vett, az ő munkája révén lépett pl. színpadra Londonban Svédország leghíresebb férfi énekese, Peter Jöbeck a Miss Saigonban, vagy a magyar ősökkel is rendelkező, szintén svéd Petra Nielsen a Chicago című musicalben. Sue Uings, a Cameron Mackintosh produkciós iroda munkatársa szerint ebben az időszakban a nézők 30%-át a Londonba látogató svédek tették ki.

Marcus Moeschlin volt az, aki felvetette, hogy egy svéd bérelje ki a Royal Albert Hallt, hogy honfitársait Londonba csalogassa. Robert Wells svéd zeneszerzőnek tetszett az ötlet. Együttműködésük nyomán Wells három éven át adott telt házas műsorokat a Royal Albert Hallban – és a közönséget többségükben svéd turisták tették ki..

Kapcsolat

Ön olyan producer, aki produkciójával nemzetközi közönséget kíván megcélozni? Küldjön e-mailt nekünk az international.event at ticmate.com Beszéljük meg!

Szervezőknek
Magyar
Ticmate.hu