GYIK

Hogyan kapom meg a jegyet? Hogyan kapom meg a jegyet?
Ne a színházak a dress code? Ne a színházak a dress code?
Mikor kell én jelenik meg? Mikor kell én jelenik meg?
Mi történik, ha nem tudom használni a jegyeket? Mi történik, ha nem tudom használni a jegyeket?
Mit jelent, hogy a jegyek "Kérésre"? Mit jelent, hogy a jegyek "Kérésre"?
Szükségem van ID gyűjtése a jegyeket? Szükségem van ID gyűjtése a jegyeket?
Van hozzá foglalási díj? Van hozzá foglalási díj?
Van egy kérdés, vagy panasz? Van egy kérdés, vagy panasz?

Hogyan kapom meg a jegyet?

Ki kell nyomtatni a voucher / e-jegy (ek), hogy küldjön az e-mail cím, mint egy PDF dokumentum, és meg kell, hogy a másolatot, hogy az úticél. Itt meg kell osztaniuk egymással a voucher / e-jegy (ek) az eredeti jegyet, vagy azt mutatják, igény a voucher / e-jegy (ek), a találkozó címét esemény. Nagyon fontos, hogy figyelmesen olvassa el minden információt nyomtatott a voucher / e-jegy (ek).
Vissza a GYIK-hoz

Ne a színházak a dress code?

Általában nincs dress code, elegáns alkalmi ruha rendben van, kivéve, ha más ajánlások léteznek. Kérjük, olvassa el a voucher / e-jegy (ek) nagyon óvatosan, hiszen itt említeni olyan öltözködési, amely vonatkozik a foglalást.
Vissza a GYIK-hoz

Mikor kell én jelenik meg?

Célszerű érkezik között 15 perc. 30 percig. előtt. Kérjük, olvassa el a voucher / e-jegy (ek) nagyon óvatosan, hiszen itt megemlíteni pontos találkozó ideje a foglalást.
Vissza a GYIK-hoz

Mi történik, ha nem tudom használni a jegyeket?

Normális jegyeket nem lehet visszaküldeni, törölt vagy cserélt a más időpontban. De ha tehetem használja a jegyeket akkor természetesen megpróbáljuk a lehető legjobban, hogy segítsen. Kérjük, forduljon hozzánk a Kapcsolat oldalon keresztül az oldalunkon. Itt azt is magyarázza, hogy hogyan kell eljárni, ha tehetem használja a jegyeket. Felhívjuk figyelmét, hogy ez némi időt vesz igénybe, hogy jegyet újra eladott más ügyfeleknek, és hogy lesz a lemondási díj a számunkra és a helyi ügynök / szervező ha sikerül újra eladást vagy cseréje a jegyeket.
Vissza a GYIK-hoz

Mit jelent, hogy a jegyek "Kérésre"?

Hogy bizonyos események, meg kell, hogy a foglalás megerősítették a helyszín vagy a helyi beszállító. Ez általában kevesebb, mint 48 óra. Ez a nevezzük "A foglalás kérésre". Ha a foglalás megerősíti a helyszín vagy a szállító, az e-jegyek / utalványok fog küldeni az e-mail címét, és a fizetési véglegesítik. Ha a foglalás csökkent a helyszín vagy a szállító (általában azért, mert az esemény elfogyott), küldünk Önnek egy e-mailt, hogy tájékoztassa, hogy a foglalás nem megerősített, és a foglalás törlésre kerül. Ha a foglalás lemondás és nem erősítik meg, nem a pénz fizetnek, és nem kell fizetni véglegesítése.
Vissza a GYIK-hoz

Szükségem van ID gyűjtése a jegyeket?

Néha meg kell, hogy jelenjen meg igény érvényes fényképes igazolvány, ha gyűjtése a jegyeket. Tehát biztos nem lesz probléma vagy félreértés gyűjtése a jegyeket kérjük, hogy érvényes fényképes igazolvány.
Vissza a GYIK-hoz

Van hozzá foglalási díj?

Mi gyakran olcsóbbak, mint a többi jegy ügynökök és néha még olcsóbb, mint a helyszínen is. Ez azért van, mert egy külföldi ügynök, nem értékesít helyben. Azonban felhívjuk arra számítanak, hogy a foglalási díjat lehet benne a jegy árának 10-25% foglaláskor a zenei, színházi vagy opera. Foglaláskor futball jegyeket kell számítani a foglalási díj 10-50%, és talán még ha a meccs úgy könyvet egy A-meccs! Meg kell emlékezni azonban, hogy a box office gyakran nincs jegy, mivel sok esemény elfogyott. Szóval lehet, hogy díjat fizet ezen az oldalon, de akkor garantált a jegy, mielőtt elmész otthonról, és nem kell aggódnia, elfogyott előadások és a fekete piac jegyek, amelyek gyakran sokkal drágább, mint a jegy ára!
Vissza a GYIK-hoz

Van egy kérdés, vagy panasz?

Van bármilyen kérdése van, vagy abban a valószínűtlen esetben, ha a panasz, kérjük, vegye fel velünk a helpdesk@ticmate.com vagy megtalálni a telefonszámokat alatt "Kapcsolat" oldalunkon. Felhívjuk figyelmét, hogy panaszt kell küldeni nekünk legkésőbb 14 napon belül az esemény / rendezvény időpontja. Ha megkapjuk a panasz után 14 nappal a rendezvény / túra időpontja nem tudjuk garantálni, hogy tudunk segíteni bármilyen módon!
Vissza a GYIK-hoz

Magyar